דוח בודק: התנהלות סניף מזרע-גיבוי אחזקות בע"מ, אוגוסט 2022

בית > מאמרים > דוח בודק: התנהלות סניף מזרע-גיבוי אחזקות בע"מ, אוגוסט 2022

alkalay

בתאריך 29 ביוני 2022, מונה החתום מטה כבודק מטעם דירקטוריון חברת גיבוי אחזקות בע"מ, לצורך בדיקת חשדות להתנהלות לקויה בסניף מזרע של החברה. הבדיקה התבקשה ע"י ההנהלה החדשה של החברה לאור ממצאים ראשונים שהתגלו, המצביעים על גידול ניכר באחוז ובהיקף החובות הבעייתיים של לקוחות החברה, במקביל לגידול בהיקף תיק האשראי.

 

הבדיקה כללה שיחות עם עובדי החברה, לקוחות ומושכי שיקים שנוכו ע"י החברה, ניתוח דוחות הפעילות בין החודשים ינואר 2019 – יוני 2022 שהופקו ממערכת ישות, ניתוח פעילות לקוחות שהתנהלותם מול החברה כללה מאפיינים חריגים ועוד. הבדיקה התמקדה בניתוח עובדתי של הנתונים וכן בירור עובדתי של הסיבות לגידול בחובות הבעייתיים.

 

להלן ריכוז הממצאים שנאספו עד עתה. יודגש כי בשלב זה אין אפשרות להעריך את היקף החובות שלא יגבו שכן בתקופה האחרונה פועלת הנהלת החברה החדשה להסדיר חלק מהחובות שמפורטים בדוח זה להלן וכן לאור העובדה שעד שלא יגיע מועד פירעונם לא ניתן לקבוע האם מדובר בחוב אבוד. בשלב זה, טרם קיבלנו את התייחסותו של מר אייל רוזן לממצאים, וזאת בטענה כי הוא נחקר ע"י משטרת ישראל בפרשה אחרת ואינו רשאי לשוחח עם גורמים בגיבוי. אנו מודים לעובדי החברה על שיתוף הפעולה לו זכינו במהלך הבדיקה.

 

 

 

להלן דוח הבדיקה כפי שפורסם על ידי החברה במאיה